Förlåt

ja jag har inte orkat/haft tid att blogga..de har hänten del saker men vet inte om jag orkar skriva omde var ju några dagar sen nu!

I fredags så jobbade åkte hem åt mat sov(tror jag hehe)
Lördags var vi på buspalatset med jon och lena och deras två barn så roligt!
Sen på kvällen åkte vi påosole mio och åt pizza med Marie och Morgan och deras två barn..
Söndags så kom svärföräldrarna och hälsade på så vi fikade pratade lite.barnen fick varsin mugg och en påse godis.
Sen på ef/kvälle så kom jag på att jag skulle möblera om så nu har vi oxå sovrummet upp även Pontus ,per har ju haft uppe förr.så nu är vi alla samlade.Konstigt nog så sover jag bättre,kanske för att de blev närmare båda barnen?

ska lägga in lite blandade bilder sen men nu ska jag duscha Per

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0