jobbet

Nu ringde Åsa från my och frågade om jag kunde jobba!!Blir så glad när just dom ringer för om sanningen ska fram så är de min favorit avdelning att jobba på:)

När jag ringde till barnens dagis och talade om att dom kommer på fre,så frågade hon om dom kommer imorgon ( tor) oxå,men jag sa nej dom får vara hemma med mig.kasnke Lena skulle komma med sina barn så dom kan busa.
Då talar Åsa(barnens dagis) om att de går magsjuka där!!!Fy då blir dom absolut hemma imorogn sa jag. de var ett barn som spytt imorse där..

Jag får ju främmande i helgen från sthlm och Bollnäs. Ska ju ha party äta tacos sjungs singstar såklart och utgång. pepppar peppar hoppas vi klarar oss!!

Dom kan ju klara sig eftersom vi inte varit där den här veckan men man vet ju aldrig...


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0