Kjell Gliterstam!

Han var världens mest underbara öronläkare. Han var chefsöverläkare jag hade honom från de att jag var typ2år till nu för några veckor sen..Närj ag träffade honom för näst sista gången trodde vi!Han skulle gå i pension i oktober och vi var några guld patienter som skulle få träffa honom en sista gång.
Den gången kom aldrig för han har nu avlidit i en ålder av 66år..i elljusspåret där han tillbringade mycket tid..
Jag som tänkte köpa med en liten present till pensionen..
Han efterlämnade fru och 4st barn och barnbarn..Han hade även min älsta som och operearde in rör på honom..

Ja livet är sååå orättvist ibland. jobbat hela livet slitit och får inte ens njuta av pensionen och barbarnen....

*Styrke kramar till han familj'


Tack för allt du gett mig du var mer än min läkare
kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch vad hemskt :(

2009-02-24 @ 07:03:15
URL: http://KrantzBylund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0