Lat??

Ja vi har diskuterat en till bebis som så många gånger förr!!

Stefan- Hade du haft körkort så skulle jag inte tvekat
Jag-vad menar du inget körkort ingen bebis??
Stefan-Nä de sa jag inte
jag-nä men de menade du
Stefan -de skulle underlätta jävligt för mig
jag-ok då nöjer vi oss med två barn då(dom bästa)
stefan -eller så tar du körkort!!
Jag-nej jag orkar inte plugga


hahaha lite utpressning tycker jag,sist han körde med den taktiken så åkte jag och Per två veckor till Teniriffa!!Underbart de var hahah.
Så jag förstår inte att han försöker med samma taktik igen när den inte lyckades förra gångne hahah

men men jag ser mig inte som en lat person Men när de gäller att plugga till körkortet så är jag de.väldigt lat..måste ju bero på lathet och att jag är rädd eftersom så många av mina kompisar dog  eller vart allvarligt skadade i trafik olyckor när dom nyss tagit körkort(18år) eller åh vet inte varför jag inte tar de.innan jag fyller 65 har hag sagt så jag har ju några år på mig;-)!!!

ja ja två barn är inte illa de heller..

kram

Kommentarer
Postat av: Kattis

Bara att sätta igång med körkortet nu! Tänk på våran plan !

2009-02-01 @ 11:43:13
URL: http://kattiz.se
Postat av: Ewa

Kattis:våran plan funkar nog ändå.du skulle ju ta bilen hit sa vi ju hihih

2009-02-01 @ 12:03:05
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: madde

Vi kan ta körkort tillsammans :D hihi!

2009-02-01 @ 16:23:12
Postat av: Ewa

haha ja de får vi göra:-) fixa tillstånd du så börjar vi!

2009-02-01 @ 18:01:40
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har inte heller körkort. men jag vill gärna ha ett, men är oxå för LAT :) orkar inte plugga. jag vill bara ha de i handen.. vissa verkar ju få dom i flingpaketen, men jag har inte lyckas ännu :)hehe.

2009-02-02 @ 07:38:53
URL: http://krantzBylund.blogspot.com
Postat av: Lisa

Bara man börjar så går det fort, pluggningen är inte så jätte jobbig + att man kan sitta hemma och göra alla proven-ja inte uppskrivningen dock.



3 månader tog det för mig!



Kram

2009-02-02 @ 10:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0