Orkide!

Jag fick två st orkidere av min svärmor som hon hade haft i några år ,men hon fick dom aldrig att blomma om!
Så hon frågade mig om jag ville göra ett försök innan hon slängde dom eftersom jag fått min orkide att blomma om 4gånger de ni inte illa!haha
Så jag sa att jag skulle göra mitt bästa men att hoppet kanske var ute eftersom dom varit så många år hos henne;)eheh


Men nu är de knopp på båda och en av dom blommar nu:)


Gul orkide(dålig bild men orkade inte ta ner den från fönstret)
Skulle ladda upp en till bild men de gick inte:(
Har krånglat flera gånger idag,så nu orkar jag inte försöka mer,ska snart ner och börja med maten
Så vad kan man säga?Att blommorna inte fick tillräckligt med kärlek hos svärmor hihi

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0