Öron

Ja idag var jag till öron och allt såg bra ut.
Ioktober går min läkare i pension oh vad jag kommer att sakna honom har haft han sen jag var 2år..Men han ville träffa mig innan han gick i pension (Var bara Guld patienter ) som fick de previlegiumet. Sköterskan sa undrar vem som vill träffa vem hihih för han fråga om vi skulle träffas en sista gång innan pension och jag sa JA såklart..

Tänkte jag skulle köpa med en liten present då men vad? kan ju inte vara blomma med tanke på allergier mm på ett sjukhus.

Snälla kom gärna med förslag på vad man kan ge.
OM alla läkare var som honom så skulle sjukvården se bättre ut.
Per har oxå honom jag begärde honom som läkare till Per eftersom han är sååå bra med barn,så Per fåren bra första upplevelse!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0