Party 7/2-09

Ihelgen kom Emma och LInda hit så rolgit attträffa dom igen!
PÅ lör kom dom hit åt lunch (tonfisksallad) och rabarberkaka m vanlijvisp till efterrätt:)
Dom hade även med sig paket till mina barn Pontus fick ett pirat shepp och Per fick en borg m döskallar ,så de lekte vi med baren var jäteglada för presenterna och väldigtglada över att vi alla lekte med dom!

Sen var de meningen att jag skulle duscha hemma innan vi skulle åka,men Emma ropade från toaletten och frågade om de skulle komma brunt ur kranen på handfatet???? NEJ!!! kom brunt ur alla kranar fy så de var bara att snabbt packa en väska och bege sig till stat där som hade rum,Vi duschade och gjorde oss klara där tog nån cider.Smart som jag är hade jag burk cider,men Emma och Linda hade flask cider och de fanns ingen öppnare:/Men däremot fanns de element så jag tog flaskorna höll kapsylen mot elementet och slog *poff* så kunde även dom dricka:)

Sen kom Lisa och hämtade oss(tack snälla) så vi slapp gå ända till Kattis för där fick vi tacos och godis..så gott.
Sjöng även singstar!!Men vågade inte skråla så högt var rädd att Kattis skulle bli vräkt,Även om dom aldrig skulle bli bostadslösa för dom skulle få bo här på lon:) Så tyckte jag att de var onödigt!

22.30 bar de av ner på stan där Björn Rosenström skulle kliva på scen kl 23 men han kom kl 24!! hmm

Vi hade så kul!,Fast vi tappade bortLisa och Kattis,,men de får vi ta igen nästa gång..För de kan ni ge er på tjejer att de blir!!

Här är några "barn vänliga kort":)haha


Jag på stat

Vilka armmuskler:)hahaha

Emma på stat

Linda sjunger

Tjejerna väljer låtar(ser en skymt av godisskålen oxå)

Vilka sångerskor!!

Emma,Linda på cafe august

Linda på scenen uppe på cafe august

Party on

Linda och jag på scenen(ser mobilen i fickan)haha


Lisa är koncentrerad

Lisa sjunger

Kattis väntar på att låten ska börja

Sen kör hon!

Party brudar!

Tack för en toppen kväll tjejer..De måste vi göra om.
kram

Kommentarer
Postat av: Kattis

Tänk att jag ser så deprimerad ut när jag väntar på att låten ska börja :) Måste vara tidigt på kvällen det där !

Men vart är bilderna på Björn!? Knäppte du inga idolbilder till Linda?

2009-02-09 @ 19:31:57
URL: http://kattiz.se
Postat av: Ewa

Kattis:jo jag knäppte men de kom huvud ivägen så gjorde jag inte så många försök för jag var ju body gard till lInda oxå;-) däremot en bil på en av asssistenterna som åt äpple fick jag en bild på haha

2009-02-09 @ 20:01:26
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0