Snälla!

Ja nu har Lisa,Kattis kommit på att jag ska ha körkort! Hmm börjar tro att dom är i mskopi med Stefan??
Lisa är snäll och låter mig låna hennes böker:) Sen länka hon nån sida där man ansöker om tillstånd mm och betalar för tydligen kostar de 220kr.de gjorde de inte första gången jag tänkte ta körkort hehe för 10år sen.Men tiderna ändras.

Så nu tror L&K att jag ska ha körkort innan hösten? hahah snälla dom är,men jagär nog ett hopplöst fall Som en groda utan ben.

Men dom är tappra som försöker.

kram

Kommentarer
Postat av: Kattis

Klart att du kommer att ha körkort innan hösten! Vi ska lägga upp tidsplanen någon kväll så att du inte kan slingra dig! :D

Kom ihåg att posta pappren bara :P

2009-02-02 @ 21:09:31
URL: http://kattiz.se
Postat av: Lisa

Du kommer att fixa det innan hösten ska du se!!

jag kommer ha blåslampan i baken på dej =) så denna gång kommer du inte undan!!

2009-02-03 @ 08:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0