Snart

Ome n timme kommer Emma och Linda hit!!Ska bli så kul att träffa dom känns som en evighet men jag träffade dom i okt / nov (tror jag ) minnet är kort.
Dom har aldrig varit hit så då blir dehusvisning och tonfisksallad till lunsc med rabarberpaj till efter rätt:)

SEnare på eftermiddan åker vi till stat och gör oss klara sen om vi har tur kommer Lisa och hämtar oss så åker vi upp till Kattis där de vankas tacos!!Och SINGSTSR såklart!!Ni trodde väl inte att vi skulle klara oss utan de??

Kattis och jag var på stan igår och hnadlade en outfit till henne sen åkte vi till kvantum handlade tacos!

Gud vad jag längtar tills ikväll känner på mig att vi kommer få siktroligt! Kan man få annat än roligt med oss?? haha

Nä nu ska jag börja med pajen så fortPontus vaknar.

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0