18/1-09

Idag är de söndag och de snöar ute! Helgen har varit lugn,på lördagen så åkte jag in till stan m Git och madde handlade mat och ett paket eftersom Per ska iväg på 6års kalas idag.
När jag kom hem från stan så var svärföräldrarna här,Svärmor hade vikt tvätten och hängtupp dom nya gardinerna åt mig:-) tack snälla.Vi fikade en massa kakor och dricka.Så middagen vart lite förskuten till 18.
Sen drog jag igång och städade dammsög och så var jag upp sa till stefan at han kunde ta en sväng om med moppen:-)hahah.
Efter de så kom Jon och Lena och tre av deras barn och hälsade på då vart de fika igen och popcorn godis.så gott.

Idag ska vi ju som sagt på kalas.men jag längtar redan till middagenhihi tänkte prova på att göra smördegsinbakad fläskfile och potatisgratäng!!!MMLängtar!!

Nu ska jag kolla lite bloggar och hoppa in i duschen


Smördegsinbakad fläskfilé
Kram

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh så gott det där såg ut! Kanske måste försöka mig på något sådant jag med!

2009-01-18 @ 12:35:46
URL: http://kattiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0