35års fest!

Stefan fyllde ju 35år i fredags,då kom de lite folk och gratta vi åt smörgåstårta och kakor:-)
På lördagen så hade jag dragit ihop ett gäng så då hade vi fest för stefan..

VI åt lite potatis sallad, skinka, rotbiff och en grönsakssallad.
Sen var de ju många skålar m chips,godis,dip,ostbågar mm:-)

Skit kul hade vi!!Vart väl lite fylle tjafs mellan ett par men de vvar inge märkvärdigt.dom ringde idag och bad om ursäkt och hade ågren,,men de var ingen fara sånt händer..släpp och gå vidare.

Tyvärr vart de inte så många bilder eftersom när jag väl fått tag i micken till singstar så har jag svårt att släppa den!Nån mer som har de syndromet??

Sen är de en del kort som jag inte kan lägga ut eftersom dom inte vill..här kommer nåt kort iaf.Vi filmade en massa ist:-) ska titta på de ikväll hahaha

Kattis kom först vid 18 då va hade sagt att dom skulle komma då.den sitsta Mats gick hem i morse 4.30..såStefan är nog lite seg idag hahah
Fick även äran att sjunga whitny Houston m kattis eftersom Lisa inte var med!!Vilken ära:-)

Pappa ska snart skjutsa mig och hämta barnen eftersom Stefan inte är körduglig förrens i morgon bitti skullle jag tro!
Själv har jag plockat reda på alla burka tvättat en masking och burit in ved och eldat! Känner mig så duktig!


Ngra av grabbarna när dom var städade haha

Erika försöker gömma sig bakom susanne

Jag och Erika rockar loss

Så kul har vi:-D

Kolla bildbeviset..Stefan sjunger singstar!!!!
Har de även på film tack vara Kattis:-)

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Ååå, vad roligt med bilder :D du får lägga upp filmen? hihi...

2009-01-11 @ 14:23:17
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Kattis

Åh vilken tur jag har som sjöng i par med den som inte ville synas :D

Nu är jag människa igen efter gårdagen, har inte alls varit så pigg, kan inte förstå varför. Jag som drack vatten hela tiden, aja nästan hela tiden i alla fall :D

2009-01-11 @ 16:54:05
URL: http://kattiz.se
Postat av: Ewa

Men kattis du vet väl att man inte ska blanda vin m vatten!haha jag var inte dålig och skönt är de..

2009-01-11 @ 18:58:41
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ser ut som ni hade en trevlig kväll!! och vilken tur att du ställde upp och sjöng wihitny Houston med kattis =)

Kram

2009-01-12 @ 09:39:29
Postat av: Marre

Verkar som ni har haft rolgit iaf

2009-01-12 @ 10:38:42
URL: http://frug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0