Brr

Imorse när vi klev upp så hade vi 15.6grader inna brr,men vi sov länge barnen och jag till nästan 10.00:-)
När vi satt och åt frukost 10.45 så tänkte jag på Emma som är på inskrivning på mvc,hon är lite rädd för sprutor ,men tror att de gick jättebra och att nu är de ännu verkligare att dom ska ha barn!SÅ glad för deras skull.Gudarna ska veta att dom har velat de här länge!

Nu håller jag på att elda men måste snart gå ut för att fylla på ved lådan:-( inte så kul..
Men i vår ska vi börja göra pannrum på lon så då behöver man bara elda en-två gånger per dygn ska bli skönt att alltid ha varmt..slippa passa elden springa upp och ner.fast de är ju bra motion hahah.

kram

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

tack för att du tänkte på mig just då :D jag var skitskraj, även Joel som har nålfobi, han stod med ryggen emot.. jag hade ju aldrig gjort det förr, mest därför jag var rädd.. gjorde lite småont själva sticket men det gick bra :)

2009-01-05 @ 15:56:08
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0