Ett till barn?

Ja nu har jag börjat fundera på ett till barn igen!!!Just nu tänker jag såhär fråga mig inte varför haha
Bli gravid 2009 få barnet 2010??Eller bli gravid 22013 få barnet 2014?

Så här ser sittuationen ut just nu.Jag bli 29år i år Sambon blir 35år i år våra två pojkar blir 6år i no och 3år i juli.

Tyckte inte de var nå problem att skaffa nr 2 men nr3? mm blir nog jobbigare..

Hur resonerade ni andra när ni skulle skaffa nr 3?
Tänker på för och nackdelar men vet inte..
Äh jag väntar nog tills K&K skaffar eller J&L eller M&M får se vem som hinner först vet ju inte hur länge jag orkar vänta hahahahahahahahah*asg*

kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jasså du är lite sugen på en till?!?*

ja på´t igen bara!! :-)

kram

2009-01-05 @ 10:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0