Feber

Igår när jag höll på att måla så tyckte jag att pontus var väldigt röd blomig,men tänkte inte mer på de. sen när jag målat klart och pia med barn gick hem så fika de vi och närvi borstade tänderna så sa jag till Stefan att jagtyckte Pontus var varm,sa oxå att han får feber i natt..Fan vad jag hatar att ha rätt ibland.Pontus hade nästan 40grader i natt stakarn. togin han till våran säng och myste.Han sov ända till 09.20 i morse. Så han blir hemma resten av veckan.
Idag är vi ju lediga eftersom dagiset är stängt,men dom planer vi hade får vi ta nån annan gång.

Tur att vi har farmor farfar som gärna ställer upp som barnvakt till våra sjuklingar.

kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja vi får hoppas att ni får vara friska nu efter pontus blir frisk!!

kram

2009-01-28 @ 14:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0