Film kameran stulen/glömd!

Min bror fick låna filmkameran som jag fick av stefan i födelsedagspresent för nästan 5år sen,nu när dom skulle åka båt..Hade onda anningar men dom lånaden förr oxå när dom var till furvik.men nu lyckade dom glöma den och den är borta!!!Grr blir så jävla arg och förbannad!!

Men jag sa de att tappar dom bort den eller har sönder den så får dom ersätta den med pengar eller en lika dan..

Nu är de så att brorsan aldrig har nå pengar över mm men han vågade ringa iaf.hans flickvänn vågade däremot inte ringa,hon var rädd att jag skulle skälla..*voff*
Klart man blir arg vad fan tror dom?? men nu ska jag prata med stefna och se om dom sak ge oss pengar ellr köpa en ny till oss.. den kostade ändå 3.600kr...inte nåt man bara går och köper sådär!

Fan jaja nu vet jag ,nu lånar jag aldrig ut den nå mer!

hoppas ni andra har en bättre kväll
kram

Kommentarer
Postat av: Git

Du ska inte låna ut dyra saker till dom där vet du väl.Nu måste dom väl betala eller?

2009-01-22 @ 18:48:27
URL: http://GitStrang.blogspot.com
Postat av: Kattis

Men Ewa du kan heller inte låna just den något mer ;)

Tråkigt att den är borta, jag och kameran trivdes ju så bra ihop på festen så jag kommer verkligen att sakna den! Hoppas du får en värdig efterträdare!

2009-01-22 @ 23:48:42
URL: http://kattiz.se
Postat av: Ewa

Kattis: Finns nog ingen värdig ersättare:-(

Git:Nej jag vet!!Men jag tänkte at de gick ju bra i furvik när dom lånade den,fast då var de ju ingen alkohol med:-( SJÄLVKLART måste dom betala!!!

2009-01-23 @ 06:18:42
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja det är bara att Kräva att dom ska betala en ny eller ge er pengar.. ni får väl göra upp en avbetalnings plan om dom inte kan ge er alla pengar på engång.



Jobbigt när det händer såntdär.



2009-01-23 @ 09:07:47
Postat av: Emma

shit, jag hade blivit asförbannad, besviken och ledsen :( När man lånar nånting är man ju extra noga och ansvarsfull :( tråkigt. Hoppas ni hade tömt kameran iaf?

2009-01-24 @ 12:18:37
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0