Frågade barnen

japp jag frågade barnen om dom ville att vi skulle ha en bebis här i huset? Ja de ville dom,Per tycker vi ska ha en flicka eftersom han har ju redan Pontus hahah.
Men sen när jag sa att då får ni klara er mera själv gå upp knäppa på tv själv och när han varit på toa på natten får han gå upp själv..nä då ville han inte riktig ha en till haha så gulligt.

Per frågade oxå i morse när vi låg i sängen och myst hur blir bebisar till då??
Oh orkade inte svara riktigt på den frågan så jag sa att mamma och pappa måste få vara själva i sängen och pussas och kramas;-) han va rväl nöjd med de svaret.Bara han inte säger att nu blir de bebis när vi pussas i köket.haha

Fast jag sa ju oxå att ni vet att mamma tar medicin för att de inte ska bli nån mer bebis? jo de visste dom.Äter ju mini piller de ser dom att jag tar varje morgon.Undrar om dom märker den dan jag inte tar??Per gör de säkert han lägger märke till allt.

kram

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ja du har fått bebisar på hjärnan :p



Självklart lägger dom märke till det och sen skvallrar dom direkt för mig !

2009-01-02 @ 14:22:44
URL: http://kattiz.se
Postat av: Emma Viklund

hihi... Vad gulliga ungar är! xD

2009-01-02 @ 14:52:52
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0