Fynd

Som många av er vet så har inte jag haft nåt par m vinterskor.ganska kallt har de varit att såt ute på jobbet..Men vad gör man.I torsdags innan jag skulle åka hem så gick jag in en sanbbis på skocompaniet och där ser jag en röd lapp som passar mig,99kr står de!! Tar dom och åker hem hahah så nu har jag vä ett par typ vinter skor men dom är inte så varma om de är över -5grader men dom måste vara betydligt varmare än mina gympaskor iaf;-)

Men jag fick skvasår av dom i fre:/ men jag får väl ha socka i jämt så går de nog:-)


Kram

Kommentarer
Postat av: Git

Jag tänkte också köpa dom där skorna,men jag struntade i dom (haha)

2009-01-24 @ 17:28:40
URL: http://GitStrang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0