Hemma

Idag är jag hemma från jobbet!
Gjorde mig klar i morse väckte barnen och kokade gröt Per satte sig och åt men Pontus var gnällig ville inte ha gröt,gav han fil,men de dög inte fick flingor i filen,men nej.Han satt i knä och drack lite mjölk iaf. Men klagade på magen!!
Shit magsjuka tänkte jag.
Men till slut ville han äta filen och jag gick för att borsta tänderna,då hör jag att de låter från köket,liksom hostar upp nåt.per ropar och jag går in i köket ser filen på bordet.stakars lill killen.
Vågar inte chansa på att de inte är magsjuka så jag ringer till jobbet och talar om att jag inte kan komma,ringer dagiset  säger till och f-kassan..oh. ja nu hoppas jag att de inte är magsjuka ,men nu tycker jag att jag känner mig konstig i magen:-(

jaja får se hur de går..
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

uscha :( hur har det gått för er där hemma?

2009-01-19 @ 11:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0