I kväll

Ja vad har jag gjort ikväll?.kom hem strax efter 16 lagade mat ,eldade lite eftersom de bara var 15grader inne sen var de dax att slänga i en tvätt plocka ur diskmaskinen,kolla snabbt på datan kvällsfika till barnen,hänga tvätten, sen var de dax att borsta tänder och sova,fixa matsäck till stefan smörgåsar laddade kaffebryggan gjorde matlåda, ja inte så mycket tycker ni?? nä de var en lugn kväll men allt de här gjorde jag mellan 16.30-19.10:-) oh får inte glömma att jag gjorde rent i kattlådan gav lukas mat oxå sen hann jag trycka i mig två damsugare oxå:-D mumsigt värre..så nu sover barnen stefan är och hjälper Mats formatera om datan för den var full m virus.så nu sitter jag här m tv i bakgrunden.ska snart sätta mig där och glo en stund och mumsa på två nya dammsugare:-D men blir inte vaken så länge ska upp kl 05.00 i morgon för jag öppnar!!

vad har ni gjort ikväll??

kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Men gud Ewa jag vet inte...:) ska ha mens i morgon. Men håll tummarna.Tanken har slagit mig med. Kramar

2009-01-07 @ 20:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0