Målat

Nu har jag målat på en andra gång så nu är de bara golv och lister kvar!!Men de är stefans jobb nu har jag gjort mitt hahah.
Idag har jag jobbat målat lagat mat eldat mm,martin ,sebastian ,Pia va här oxå och lekte medans jag målade.
Nu har jag nyss lagt barnen och egentligen skulle jag hoppa in i duschen men jag orkarinte.så nu ska jag sätta mig framför tv fika lite här att choklad bollen ropar på mig;-)haha.

Imorogn är vi lediga så då ska jag stryka på ett lager till på två väggar sen är de klart,ska väl även vara ute i snön och busa med mina grabbar de är ju sånt toppen väder hoppas de håller i sig.
kram

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag hoppas chokladbollen var kvar när vi surrat klart i telefonen!

2009-01-28 @ 11:57:19
URL: http://kattiz.se
Postat av: Ewa

Kattis: japp de var den:-) God var den oxå synd att de bara fanns en kvar;-)hihi.Roligt att surra i telefonen!

2009-01-28 @ 12:24:19
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0