När??

Ja undrar när de är dax för sista barnet? Man är ju redan bortskämd att dom 2 man har sköter sig själva sover bra,kan säga om de är nåt som är fel osv.Så de tar emot lite att börja om....men de blir ju som sagt jobbigare att börja om ju längre man väntar!!Eller hur?
Kanske vore bra att få en liten sommaren 2010?? innan Stefan blir för gammal han vill ju inte ha småbarn när han är 40,och så vill han hinna njuta innan pensionen;-)haha

Fast då blir de kanske ingen dunder fest för mig när jag fyller 30år?..hmm tål att tänka på jag har ju sagt att jag ska ha alla mina barn innan jag fyller 35år och de är ju inte så många år kvar egentligen och så är de ju 9mån leverans oxå..sen kanske tillverkningen tar tid oxå;-)haha

roligt om man kunde vara mamma ledig med nån.så de inte blir så lång tråkigt!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0