Nyårsafton 2008

Ja nu är de slut på år 2008,De slutade väldigt trevligt måste jag säga.fast de vart inte så många kort knäppta bara i början;-)haha här kommer några bilder(dock mörka) från nyårsafton.
Lite senare på kvällen kom P&G med sina barn men då knäppte vi inga kort haha


Sebastian och Carolin

Förrätten som Jon gjorde så gott!

Jag står och steker köttet

Förrätten igen med de hemliga receptet

Äter förrätten

Sitter vi och äter

Go ungar

Vad vore min blogg utan knäppa bilder på mig?+;-)haha

Tänt var de här

Gott nytt år

Ja de får avsluta år 2008 och inleda år 2009!!

Hoppas ni får ett bra år och kom ihåg de blir lite som man gör de själv!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0