Stan

Ja vi köpte färg men är inte riktigt nöjd.fick titta på en bunt med över 2000färger men den rätta färgen fanns inte med..snacka om att jag var krånglig då.hahaha Mne vi köte en färg iaf allt är nog bättre än den isblåa färgen som sitter där.Så får se när jag tar tag i målningen måste ju först ta bort allt som är där!vart ska jag ställa de då?

Sen köte vi en liten stereo till Per.Som han kan ha i sitt rum lyssna på sagor mm.
Hittade även en kruka som jag tänkte ha i hallen där,men den kommer väl inte få vara hel förkatten haha.rea var de iaf på den.

nu har vi nyss ätit korvstroganoff och ris.har även en stek i ugnen som blir klar kl21 ikväll de tar totalt 18tim att göra den (kärlknöl) men ska tydligen vara gott.se vi får se ska äta den i morgon m potatisgratäng.

Just nu vräker snön ner och alla pratar om att de ska bli snöoväder.ca 3dm snö blåst.hoppas de avtar tills imorogn iaf efter som vi tänkte åka till buspalatset,men annars bli vi väl hemma och börjar med målningen ist.

Ikväll blir de gotta och film..




kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0