Tråkigt

Nu har jag lagt barnen gjort matlåda till stefan och laddat kaffebryggaren!
Stefan är i ljusdal och hämtar kledjor till den nya skördaren.Han kom hem en sväng med mjölk efter att jag efterlyst honom,sen stack han igen...Bäst för husfriden om jag sover när han kommer hem...
Pontus har ju feber stakarn men i morgon är de jobb som gäller så farmor farfar kommer hit och är ,med pojkarna..Tack snälla ni sätller alltid upp!

De är ju full fart på honom ändå(går i vågor) så jag lämnar över honom med gott samvete skulle han varit jättedålig eller mammig så skulle jag såklart varit hemma med honom.
Men han vart glad när han hörde vilka som skulle vara barnvakt och de är ju bara att ringa så åker jag hem på stört!!


Har så tråkigt så ett sånt där telefonsamtal som kattis och jag hade igår skulle sitta fint just nu!


Bjuder på en bild av en förskyld och febrig Pontus

kram

Kommentarer
Postat av: Kattis

Det är bara att lyfta telefonen och ringa det :P

Fast jag kom i och för sig hem sent igår så du kanske ringde oxå!

2009-01-29 @ 10:07:52
URL: http://kattiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0