Utmanad

4st.

4 av mina favorit program:
- Ghost wisperer
- Vänner
- desperet houswifes
- Riskförlossningar

(Har inga favoriter men några av dom jag tittar på)

4 saker jag gjorde i går:
- sminkade mig
- Var på kalas
- Gjorde smördegsinbakad fläskfile för första gången (lyckat)
- Duschade barnen

4 saker jag ser fram emot:
- Hösten 2009
- sommaren 2010
- Se mina barn växa
- renovering av huset (altan ,pannrum)

4 favoritrestauranger:
- Kina
- Texas
- Medelhavskällan
- Jambo (fast de är ingen resturang direkt)

(4 saker på min önskelista:
- Ett körkort
- Ikea presentkort
- Fast jobb
- Pengar

Ja mycket man vill ha!!

Så jag har blivit utmanad av Emma att göra den här listan.

Så nu utmanar jag några oxå

Utmanar
*Git
*Kattis
*madde
*carro
*Marlen

kör hårt tjejer


kram


Kommentarer
Postat av: Kattis

Det ska jag göra! ikväll!

2009-01-19 @ 14:44:39
URL: http://kattiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0