Barn fritt

Igår (lördag) skjutsade vi barnen till farmor och farfar för dom ville rå om sina barnbarn lite! Stefan och jag åkte på dollar och öb handlade inget speciellt en skur mopp och två lådor till pojkarna som dom kan ha leksaker i.
Sen åkte vi hem och Stefan brännde två skivor till mats och sen åkte vi in till stan och hyrde 5st filmer!! Hyr ju aldrig film annars var säkert 8år sen vi hyrde film.
Men när vi kom hem så ringde Lena och undrade om vi skulle komma en sväng? Så då frågade vi pappa om han kunnde vara chafför eftersom Stefan vill ta nån öl och jag har inte fått kört upp än!!!

När vi kom dit så gick Lena och jag ut och gick en sväng på 6km var riktigt trevligt prata om värdlsliga ting och skitXD hahah

Träffade även Anita oc vad fint hus hon bodde i nu!! så mysigt.

När vi kom tillbax så bjöd Lena och Jon på kräfto,räkor ,Aioli,bröd mmm så gott och sitta och mumsa! TAck snälla ni:)
Vid 23.30 kom pappa och hämtade oss och vi kröp ner i sängen.
Sov nog så hårt för jag vaknade med huvudvärk!!(jag drack inget)hade ingen cider.
Så nu idag söndag har vi slappat framför tv,ska snart ta fram snabeldraken och röja lite innan vi ska hämta barnen och äta mat hos svärmor.

ha de bra alla
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0