Furuvik del 1

Ja vad kan jag säga?Vi hade de jättebra barnen var nöjda och glada förrutom att dom inte ville vara med på kort och posa,utan man måsta knäppa i smyg. Sen fick Stefan feber på vägen ner men jag hade förberrät de mesta så jag hade alvedon med så han fick äta de och dricka mycket så härdade han ut.

Vi tänkte ju åka och hälsa på Maria m familj men de blev inte av eftersom Stefan inte var så pigg och så ville vi inte smitta dom..han har fortfarande ont i kroppen men inge förskyld så han vet inte vad de är riktigt.






Vi när vi tittar på kamelerna

Behöver jag säga att de är en kamel?!

Känguru



orangutang. han satt och tittade på oss länge!

Pontus går med händerna i fickorna.såg så gulligt ut



Lemur Dom gick vi på promenad med. så nära att man kunde röra dom men de gjorde vi inte

Pontus står och tittar på ormar

Per ser en stor orm

Grabbarna tittar på dvärg krockodilen

Skorpion med ungar på ryggen--blä

Grabbarna i Orient expressen där vi sov

Här sov vi.


Mera bilder  kommer nån annan dag. Flera som frågat vad som finns där om de var värt pengarna osv. vi tyckte de var värt pengarna och så kommer jag lägga upp mer bilder så ni får se en del av vad som finns där:)


Kommentarer
Postat av: Kattis

Ojoj vad du har skrivit inlägg! hade ju jättemycket att läsa innan jag kunde börja plugga :D

2009-07-07 @ 11:21:04
URL: http://kattiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0