Kläder

Jag var ut på lon för att hämta en kartong som jag skulle lägga alla "bebis leksaker" i men när jag började så kunde jaginte lägga unda de för då tänkte jag så här,men den där leker dom med,och den där leker ju Lenas barn med när dom kommer och den där leker kristins barn med mm..Så de gick ju åt skogen..Men då började jag rensa i Pontus garderob ist och tog bort kläder han hade vuxit ur..Så nu ser de bättre ut där iaf:)

Så tänkte jag ta bort skötbordet och ställa de i garderoben i hallen. Men då är skötbordet för stor!! Mätta jag inne i duschen om vi kunde ha de där och han handdukar i men då var de för smalt där oxå! ohh vad tråkigt de är när man är på G och vill göra en massa saker så går de inte då tappar jag lusten och vill inte göra nåt alls:/

Nä om jag skulle hoppa in i duschen en sväng och sen gå och hälsa på mamma?
Vi får se vad de blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0