Midsommarafton!

Vet de var längesen jag skrev och så är de alltid. men nu tänker jag lägga in lite bilder så ni hänger med lite.
Hos oss var mamma,pappa,Git, madde( Carro skulle ha varit med men hon spydde när dom kom till oss så hon fick åka hem) Jon,Lena Sebastian och Carolin,Mårten va oxå hos oss vi åt gott hela dagen och kvällen!
Vi hade de jätte trevligt,sjöng lite singstar oxå:)


Så här fint hade stefan lövat kvällen innan:)

Pontus

Bålen som madde och jag gjorde!Så god var den.

Mamma på altan.

Per

Party Git:)

En del av all mat

Madde

Min fina Syster dotter!

Jordgubbs tårta!

Jordgubbspaj:)Den är skit god!!!

De var trevligt och jon;lena och deras barn sov kvar här i sin husvagn så de var mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0