Tvättlappar

igår på jobbet så gick M och kollade efter tvättlappar,men dom var slut.
Jag ringde till Åsa och störde på semester och frågade hur och var man beställde(hon som beställer de annars) Hon hade ju beställt innan hon gick på semester och trodde de skullr räcka? men efter jag hittar referens nr kund nr och artikel nr och tel nr. och ska ringa och beställa så känner jag ändå att jag måste gå och kolla själv! sagt och gjort så gör jag de och hittar en och en halv kartong m  tvättlappar,alltså vi har ca 1500st så jag tror vi klarar oss ett tag på de och beställde aldrig nå nya;) Tur att jag kollade själv hihi.

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

haha, ja ibland måste man kolla några extra ggr :D

2009-07-22 @ 10:19:48
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Kattis

Tur du är noggrann :p



Nu är det nog bäst jag beger mig upp till er andra! Nu när jag är redo för jobb igen!

2009-07-23 @ 08:36:47
URL: http://kattiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0