Bollnäs!!

Jag var ju i Bollnäs i helgen och hade super kul!!!! är så trött så jag orkar inte skriva så mycket men jag har en hel del bilder att bjuda på.


Jag på balkongen hos Emma fredag kväll

Emma

Maria ,Emma och Linda på marknan i Bollnäs

Maria

Jag och Linda i karusellen helt omedveten om vad som ska bli en skräck upplevelse

Hmm börjar fundera på vad vi gett oss in på

Här kliver vi äntligen av!!!är så skakis

Chocken släpper för Linda och hon gråter lite

Jag måsta sätta mig man spännde ju alla muskler så man skaka sen när man klev av..
Men Linda och jag var överrens att skulle vi får 2000kr eller mer så skulle vi åka den igen.


Picknick i de gröna så varmt och härligt väder:)

Äer räkgratäng såå gott var de!Tack Emma


Me

Lina

Linda

Maria och Lina sjunger singstar

Emma i sin nya kläning

Emma och jag

Lina och jag

Vi

Jag posar

Tack för en trevlig helg tjejer


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv Ewa för en supertrevlig helg! Roliga bilder =) KRAMAR

2009-06-02 @ 18:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0