Deppig

Idag har jag varit och kört ,vart godkänd på körning i stan mvid trafikljus. men inte vid enkel riktat..jag körde inte åt fel håll men hade väl fel placering mm orkade inte tänka tänker faktist inte mycket när jag kör!!Bara gasar och kör så de kan faktist sluta hur som helst.
Är bara en halv prick kvar sen bokar vi skrivning ska se till att klara pricken så jag får skriva nån gång.

Var på mvc och fick nya mini piller .
Kattis  kom och fikade med mig på Jambo och de blev taco tallrik.Tack snälla för att du gjorde mig sällskap.
Köpte även en kläning som jag inte vet när jag ska använda??


Mamma

Var upp till mamma hon pappa,pia ,helena satt i kafeterian när jag kom. vi fikade skojade mm men hon var sig inte lik.
Var upp på salen och hon fick mat mm men hon var deppig och ledssen så de var jobbigt att åka därifrån i dag..
Hon funderar såklart mycket,sen är de två st hon delat sal med som fått åka hem och inte hon klart att de känna mm..
Nä idag hade hon en dålig dag och de måste hon få ha....sammtidigt så sa hon att hon skaåka till åland nästa vecka mm så hon kämpar på och försöker..
Men jag känner att de tar på krafterna,men de är bara att gilla lägetoch kämpa på vi oxå..

I morgon blir de födelseddags fest så jag får skärpa mig och ha kul..måste ladda batterierna.PÅ sön ska barnen få hälsa på mormor och på mån börjar jobbet igen så de är bara att bita ihop.

nä nu skaj ag krypa till sängs är trött..
vi höres kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0