Lovade

Bilder från Bollnäs och festen i vij..och när jag börjar kolla så hade jag redan lagt in bilderna från Bollnäs:) så jag har inte legat på lat sidan helt iaf;)hehe
Många ego bilder från festen i vij så jag lägger in småa så får ni klicka på dom själva så blir dom större.
Hoppas även att de funkar för dig åsa!










                                                                                                                Farlig grej man får stötar av den om man trycker sist på knappen!




Denna donna fyller år idag !Grattis
Lisa fyller oxå år så grattis
OCh Git så grattis.

Herre gud vilken hög:)

Nu har ni lite bilder att titta på .
Jag har även tvättat två maskiner idag bytt gardiner i tre rum mm.
Ja och tänker ni nu?? men jag menar att de är jobbigt när man är förskyld märks att man blir slut fort:)

kram


Kommentarer
Postat av: Kattis

Tack tack!

Herregud så snygga bilder! Gillar den på mig och stjärnfrukten :D

Kul kväll hade vi i alla fall! Synd att det inte syns på bilderna hur nära du var att ramla av den där fotpallen :P

Kram Kram



2009-06-16 @ 22:19:06
URL: http://kattiz.se
Postat av: Emma Viklund

Vilka härliga festbilder! :D Alltid lika roligt då du lägger upp bilder...

2009-06-17 @ 11:13:45
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Ewa

Emma: Tack ja visst är de roligt m bilder:)



Kattis: Jag var väl inte nära att ramla??!! Jag hade full koll eller full iaf:p haha

2009-06-17 @ 15:13:32
Postat av: Annafisen

heh..häftiga bilder. Ser ut som ni hade väldigt kul.

aquarena är i Hällåsen Söderhamn. En vanlig simhall men med en äventyrsdel för de minsta. Jättehäftig och fin. Åk dit!

Glad midsommar

Kram Anna

2009-06-17 @ 19:26:03
Postat av: Jenny

Vilken tur att du lägger ut bilder från mina fester! Min dator har kurkat ur totalt, så jag kan inte göra nånting... :(



Trevlig midsommar på dig iaf, nu ska jag åka till Kattis och mata lite katter!

2009-06-19 @ 16:10:57
URL: http://mammzen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0