65 års kalas

Japp min pappa fyllde 65år i fredags så vi var dit på lör och grattade honom.Men förts så blev de 25min på orbitrecen och 50situps.Efter de så åkte Git och jag till stan och handlade present till pappa och överdags byxor till pojkarna.


Pontus är fin klädd för kalas:)

Mammaslill kille börjar bli stor(3år i juli går alldeles för fort)

tårtan som pappa gjort själv så god

Min stora syster Git

Syster dotter Madelen & jag( du vet vad som gäller på annandagen;)

Madde som fyller 18år på julafton!

Pappa provar skjortan som han fick

Knäpper kort på varann

Per min stor kille som blir 6år i nov.


Efter kalaset så fick vi främande Jon Lena och deras barn sebastian och Carolin kom och lekte en stund med dom var oxå Stefan som har jobbat med min stefan:) de var roligt!
kram


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0