Bob åkning /korvgrillning

I söndags var vi ivägtill steg där Stefan är och jobbar vi grillade korv och åkte bob:) Träffade såklart oxå stefans älskarrina!!


Gänget

Jag fick bara provsitta inte köra:/ hade varit för kallt på natten sa Stefan men jag undrar om han var rädd för att låta mig prova haha

Jag och Stefans älskarrinna

Jag och min minsta son Pontus 2,7år

per och oscar äter korv

Pontus väntarpå sin korv

Rökigt

Korvgrillnig

Tror ni korvarna blir klara så långt från elden haha

Full fart ner för backen

Bus grabbarna

Min älsta son Per 5,3år

Per ville att jag skulle knäppa ett kort för han hade rullat upp mössan:)

Nu fick ni en hel del bilder,vet ju att många tycker om bilder bla Åsa:)haha

kram











Kommentarer
Postat av: Åsa

Fina bilder.Vilket stort fordon,men varför inte börja med en liten bil istället Ewa.../Åsa

2009-03-02 @ 21:21:12
Postat av: Kattis

Jag tror du går lite för hårt fram nu Ewa :p Börja köra en liten vanlig bil så kan du gå över till de stora fordonen sen :)

Någon dag ska vi på körskolan och boka lektioner oxå!

2009-03-03 @ 09:28:36
URL: http://kattiz.se
Postat av: Emma

Pänk vad stora dina grabbar är! :D pontus är ju typ som min systerdotter Emmie som blir 3år i juni och Per är ju lika gammal som min kompis Susannas äldsta son Linus som blir 6år i juni (tror ja)...



Bäst för er att tänka på en till nu! ;) Alla goda ting har 3 hihi...

2009-03-03 @ 11:09:42
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Ewa

Emma:Ja dom är lika stora Per blir 6år i nov Pontus blir 3år i juli:) Får se om de blir en tredje,man kan ju alltid hoppa;)



Kattiz:Varför köra små bilar när man kan köra stora maskiner:p Körlektioner?+förstår inte vad du pratar om du måste förväxlat mig med nån annan:p



2009-03-03 @ 15:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0