Byt jobb!!

Igår när jag hämtade barnen från dagis så sa fröken Åsa att vilken snygg mössa du har Pontus..Bredvid oss stog ju Per och klädde på sig så sa han till Åsa titta vad jag har då!Och pekade på sin mössa(spindelmanen) Då tittar hon på honom och säger ja men jag tycker att Pontus mössa är snyggare!!!!!

Säger man så??Jävla idiot tänkte jag men ville inte läxa upp henne där så Per skulle må dåligt..
Hon kunde väl ha sagt nåt annat som typ ja du har spindelmannen på din mössa eller vad bra att du har mössa så slipper du frysa ja vad fan som helst utom de där!!!Grr Finns då folk till allting.

Så var hans skor oxå genomblöta!!Inte första gången men typ6gången fast jag sagt till att dom måste kolla skorna och ställa dom i torkskåpet!!Så då sa jag de igen till Per att du måste ställa in skorna i torkskåpet så du slipper gå hem i blöta skor..Oj är dom blöta igen säger Åsa!!Ja som så många gånger förr svara jag.då säger hon att du får hjälpa till at påminna oss Per...Ja de är därför jag säger till honom sa jag för ni ställer inte in skorna..

IDIOTER så sadom att dom hade haft så lite barn mmm då hinner dom väl kolla kläderna/skorna om dom är blöta?+ jag säger inget om de är nån gång ibland men de är jämt när de är blöt väder...förstår om dom har över 15 barn rörigt att de händer ibland men inte när dom har 5 barn..

Är de jag som överreagerar kanske??  skit samma de är nåt jämt...

nä nu skaj ag sluta måste ta upp Pontus ur badet kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som ett dåligt dagis! :/ deras jobb är ju att ta hand om dom små? Dom passa nog på att "lata sig" eftersom dom hade 5st barn :p Vilken stil...

Jag håller med dig fullt ut!

Sen att dom ger ena barnet en kommentar så där, så får man egentligen itne säga på dagis.

usch! :/

2009-03-03 @ 19:58:53
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0