Hemma

Nu är Lukas hemma igen!!
Idag gick Stefan och jag tillbax till dagis för att kolla efter Lukas och då kom han och jama.lill kissen han var lite rädd men han hörde väl våra röster och kom fram:) så Han gick med oss en bit sen när vi skulle gå efter stora vägen så vart han rädd och stanna så stefan fick bära honom hem,sen när vi kom till våran uppfart så ville han gå ner:)

ja slutet gott allting gott.

jag tänker nog sätta lösen på bloggen oxå så ni som vill fortsätta följa den får lämna en kommentar så skickar jag lösen via msn eller mailen!!

kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Å vilken tur att ni hittade han! Lill-kissen!



Jag vill ha lösen =)

2009-03-30 @ 09:33:15
Postat av: Bryngel

Samma adress till msn om du har lust att snacka lite där :)

2009-03-30 @ 17:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0