Körlektion 1

Ja som många av er redan vet så tänkte jag börja med körkortet!!Så idag hade jag min första körlektion !!De gick bra jag överlevde! jag fick bla göra växla med 1an och 2an stopp och start från vägkant krypkörning mm. Så jag kommer på jobbet i morgon Åsa haha.

Jag körde med tomas som jag vet är mångas stor askräck men han passar nog mig som körlärare ärlig rak inge beröm eller gull i onödan inte!

Passade även på att vinka till A-K som oxå var ute och körde:) kämpa på tjejen.
Sen så sa Tomas att de var en tjej som pratat mycket om mig som visste vem jag var??
Han sa att hon hette mickaela hennes pappa jobbade med mig??Va har kennet en dotter som heter de?? Nä de stämmde inte så medans vi körde så måsta i komma på hur de låg till slutsatsen var att hennes pappa jobbar med min sambo!Så nu har vi löst de!Fast jag förstår inte hur hon har kunat pratta om mig jag har aldrig träffat henne? men men..

Sen så hade A-K rätt tomas sa gasa på flera gånger hihih.. Så då sa jag de till honom att hon hade sagt de.Jasså säger jag de ofta sa han!så skratta vihaha.

Trodde bara jag skuile få köra  på en parkeriing idag eftersom de är första gången?+ men nej då jag fick köra efter vägar och i korsningar mm men vi överlevde båda två så de var väl ok.Fick bara motor stopp en gång!Känns bra!

Men jag fick tomas att lova att säga till om jag var ett hopp löst fall som inte kan köra manuellt!Så de känns bra. Nu gäller de bara att plugga på oxå.

Kattis hade nån skiva som jag skulle få låna hoppas hon har tid att leta den nån dag:)
Medans jag är lite taggade iaf..
nä nu slutar vi tjata om körkortet

kram

Kommentarer
Postat av: Åsa

Bravo Ewa!! Det gick ju jättebra. Du har nog körkortet till sommarn...Jobba på nu bara med teorin också..

2009-03-26 @ 19:14:06
Postat av: Kattis

Den skivan ja!!! Påminn mig ikväll! så ska jag gräva fram den... just nu har jag fullt upp med kalas fixande!

2009-03-27 @ 13:21:12
URL: http://kattiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0