nästa

inatt fick Pontus feber,så nu har vi två sjuklingar hemma med farmor farfar och jag sitter på jobbet trött som ett ägg. Sov nästan ca 4tim sammalagt i natt så när mobilen ringde 05.20 så fattade jag inte först vad de var som lät? De är väl därför man ska vara hemma själv med sina barn när dom är sjuka så man kan vila lite på dagen med dom om dom varit vaken på natten,men de är lätt att vara efter klok.Sammtidigt så känner man en press från jobbet oxå....men men,bara man inte får höra när dom blir stora att du var aldrig hemma med oss mamma när vi var sjuka:( då skulle hjärtat brista.

Nu är de så att jag faktiskt är hemma oxå med dom när dom är sjuka,men ibland så passar de inte riktigt så då har vi tur att vi har farmor farfar som ställer upp:)

Passar inte riktigt??knäppt de låter ,man kan väl inte välja heller när man blir sjuk!! jaja jag kan inte vara hemma iaf .

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0