Öronverk

Japp i morse såg jag attPer gick och höll sig för örat:( jag frågade hur de var och han sa att han hade ont..stakarn han har ju rör i båda öronen så han har klarat sig länge ändå!!Men fick en tid 13.15 på dagjouren.Hon började först att säga har ni provat allt ? nässpray.då avbröt jag henna sa att han var ettöron barn harrör i båda öronen han har ingen feber nu men han kommer att få för jag vet hur de blir!!1Då sa hon ja jagförstår de men vi har slut på tider på morgonen men 13.15 går de bra?? självklart att de går bra!!
S då kommer morfar hit och passar Pontus medans vi åker in med Per.Han har tagit alvedon nu så nu är de lite bättre och han spelar på datan.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0