Sjuka barn

Igår var Stefan hemma med barnen för dom hosta så mycket.Han åkte iväg och jobbade när jag kom hem,så barnen och jag myste i våran säng läste bok innan de var lägg dax.Stefan kom hem vid 21 så ska han jobba över lite idag oxå.
Så inatt kom Per och la sig med oss efter ett tag så sa han mamma jag är törstig,trött som jag var så sa jag att du får vatten imorogn,för jag hade inte gjort annat än att springa upp och ner, Men efter en stund sa han men jag är jätte törstig,då slog de mig han har feber och så kännde jag på honom mycket riktigt 39ifeber så de var bara att springa ner hämta vatten..

Imorgon kommer farmor farfar och är barnvakt så jag kan jobba.Tack snälla ni för de:)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0