Teorin

Idag klev jag upp kl 05.00 barnen väckte jag 05.30.Jag jobbae till 13.30 sen gick jag ner på wadens satt vid datan och blev skit sur man får bara göras 2test per dag!!Världelöst!!Så då blev jag arg pratade med tomas han dillade om 560 allternativ bla bla de blev för mycket för hjärnan bla bla.. Så då kände jag för att lägga ner allt igen sms Stefan han ringede och jag gnällde.

Sen kom Kattis ner på stan vi gick på Jambo och åt mumsigt. gnällde även för henne haha prata och hade trevligt tills jagmåsta gå på teorin.
teorin gav mig ingenting:( pratade om miljön...inget jag inte visste redan.

jag kom hem vid 18.40 gick till mammas katt matade honom sen hämta posten och hem vid 18.50 och vad upptäcker jag när jag kommer hem??
Jo att dom sitter och spelar v spel!!!
Fan jag sa till Stefan att dom helst ska lägga sig vid 18-18.30. för dom ligger och kollar i nån bok de tar tid att tvätta sig borsta tänderna mm. för att dom ska orka upp i morogn..jag säger de till Stefan när jag kommer upp och vet ni vad hna svarar?? dom verkade inge trött!!!GRR Idiot. fan dom är ju upp till 22 om dom får du vet ju att Persomnar direkt när han lagt sig !! jo.. fan så då blev de kvälls fika och tvättning av barn.Per somna direkt vid 19.30 men pontus var vaken till 20.45 då fick jag gå in dit och lägga mig en stund.

tror inte dagiset väcker honom efter 1yim som jag har sagt!!!!Får ta ett snck Igen i morgon med dom. åhh så less på att dom inte kan göra som man ber om!!Hur svårt är de liksom??

jaja nu ska jag se klart på tv

kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj.. verkar inte som om du hade en sån toppen dag igår..

hoppas att dagen idag blir bättre!

Våren är ju här ewa :-)



ett tips är att du gör nåt test hemma oxå, visst det kostar en 10, men det kan det va värt tycker jag!!



Kram kram

2009-04-01 @ 09:27:13
Postat av: Kattis

Det var supertrevligt med en fika! kanske vi kan göra igen snart!

2009-04-01 @ 09:54:51
URL: http://kattiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0