Undviker?

i morse så ringde jag dagis sa att barnen skulle få vara hemma med mig:) hmm sen gick jag ner körde 20min på orbitrec och 50 situps på ab king pro! Känns väl bra men Kattiz och Lisa vet nog vad de är jag undviker att göra ist hahah.. Sa ju att jag sak ha barnen 15tim på dagis så jag kan ta tag i sakeroch göra dom,men nej ist ringer jag och säger att dom blir hemma!!Hmm skärpning.


Barnen satt snällt och spela tvspel när mamma sprang med rix i öronen:)



Nu ska vi äta lite frukost innan jag svälter ihjäl!

toppen dag är de oxå solen lyser så fint!
Så idag blir de utgång med grabbarna.
kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Så stora pojkarna dina har blivit nu!!



Ja jag tänkte börja nu när vägarna börjar bli bara, Rolfs tror jag det blir för min del.. Emma ska väl oxå komma igång nu hoppas jag! =)

2009-03-18 @ 11:34:11
URL: http://saralouiise.blogspot.com
Postat av: Emma

Vad du är duktig :)

Vilken gullig bild på Per, så söt min.

2009-03-18 @ 22:02:05
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Lisa

jag tycker att du vart duktig som tagit tag i det viktigaste biten,, du ska se att det andra kommer att komma snart!

2009-03-18 @ 22:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0