Vart är du Lukas?

Igår när jag skulle lämna barnen på dagis så följde Lukas med oss nästan ända fram,, och nu har vi inte sett honom sen dess?? Visst vi var ju irriterade på honom för att han klöst sönder alla skin möbler mm,Men jag är orolig tänk om han inte hittar hem? eller blivit överkörd? vad som helst men jag vill veta?

Igår när barnen och jag var på kvantum och handla så köpte jag kattmat,då frågade Per mig kommer Lukas hem igen?? för jag sa när vi gick till dagis att nu kanske Lukas kommer bli överkörd!Så köpte jag mat ifall att.men han har inte kommit hem än?

Jag får gå till dagis och ropa efter honom sen när stefan kommer hem han är och fixkar m skördan,så de blir nog inget ikea idag är ju sånt skit väder oxå..vi får se.


Barnen saknar dig Lukas:)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0