Akuten

Ja som vanligt så tillbringar vi våra helger på akuten!!
Per vaknade i morse av att ögat var svälld och rött,jagtrodde de var ögoninflammation så jag smörjde med en svla som vi hade på Pontus när han hade de.

Men så kommer Stefan hem och berättar att de yrde spån mm runt Per igår när dom sågade.(inpregnerat spån!)
Så då ringerjag hälsocentralen och pratar med en seeeg människa!!
 Men ingen kör över mig när de gäller mina barn så sagtoch gjort så fixar hon en tid åt mig på akuten kl 19!!
fattas bara annat de är synen på en 5åring vi pratar om!!

Stefan får åka in med honom för Pontus har inte sovit middag så då blir de bara strul m sovningen annars. sen får vi ju fin främande oxå;) så jag måste vara hemma och vänta på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0