Backning

japp idag fick jag backa!
 Tomas sa stanna backom bilendär så backar du sen runt hörnet!
Jag- OK hur gör jag då??
T- backa du så får vi se hur du gör
-ok

Så jag backade och de gick så jävla bra!!!
T- var de tur eller skicklighet??
J- haha de var nog både och;)
T- ok då gör vi om de.

Hahah de gick nog bättre än vad både Tomas och jag hade förrväntat oss för jag fick beröm 3gånger!!!
Han ger ju liksom aldrig beröm!!NÅgra av er vet vad jag pratar om.

Men men nu jobbar jag juhela nästa veckan utom fredag så de stämmer inte med nå körtider:( Men på fre ska jag köra igen iaf.

försöker ju få tider 2gånger/veckan men jag lyckas sällan med de blir oftas bara en gång och då tar de tid innan jag får körkortet:( risken finns att jag hinner lessna.

Funderar på att ta två veckor och bara köra emn sammtidigt behöver jag ju pengarna från jobbet oxå? ohh svårt fall.

nä nu ska jag kolla lite bloggar sen vad barnen gör.

ciao

Kommentarer
Postat av: annacarin

hihi visst är jag ;D

till sommaren har jag sgt som mål typ, men hoppas det blir tidigare. Nee det har jag inte gjort men jag ska boka tid för dn där kursen också om droger och trötthet (eller vad den hette?)

När har du satt som mål att bli klar med kortet då? :) (addar dig nu på msn) :) :)

2009-05-07 @ 08:11:58
URL: http://babhy.blogg.se/
Postat av: Annacarin

Haha ja men det va ju bra det ju :)

Beröm av Thomas ojojoj värsting hihi,

snart blir det körkort hör jag :D

2009-05-07 @ 10:02:45
URL: http://babhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0