Fy vilken dag

De började i går kväll närÅsa ringde och frågade om jag kunde jobba:)Själklert kunde jag de bara jag fick köra först och de varinga problem:)

Sen när jag gick och la mig så hörde jag att Pontus hostade hela tiden alltså inte 1min emellan heller:/stakarn.
Då tänkte jag att oh han skulle varit hemma men han hostar ju inte så på dagarna så han skulle få gå på mån iaf.
Men efter en stund så ville han sova hos oss så Stefan la sig på soffan och så kom Per och Pontus och la sig hos mig! k( undrar varför de var självklart att Stefan skulle sova på soffan i fred??)
Men Pontus hostade och hostade jag hämtade vatten men de hjälpte inte så sen var vi vaken nästan hela natten..

Efter frukost så tyckte jag att han varvarm så jag kollade tempen jo 37,7hade han så då kunde jag inte åka och jobba:/ Ringde dagis ochsa att dom blir hemma ringde till jobbet,sen ringde jag till morfar så han fick komma hit och vara barnvakt medans jag körde.

Sotarn kom och grejade vi fick godkänt:)

Sen måsta jag ringa och avboka klippningen
in med deklarationen
Ringa och avboka tandläkaren i bergsjö som per gick till eftersom vi flyttat(kö tid såklart)
Ringde till hudiks tandläkare och fick en tid de var bra att jag ringde för Per stog kvar i nordanstig..
Sen fick jag ringa till morfar igen för jag kom på att jag hade kvartsamtal i dag kl 14 på barnens dagis. så då kom han och var barnvakt igen
 
Sen var de bara att laga mat köttfärsbiffar sås potatis och majs.

har nu tagis huvudvärks tablett och de känns bättre
Har varit mycket idag med en massa samtal mm + allt annat man ska göra.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ojoj det var en bökig dag! Hoppas det är lite lugnare idag i alla fall! Kram Kram

2009-05-05 @ 10:45:14
URL: http://kattiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0