Klar

PÅ fredags morgon gick vi ut och satte ohop studsmattan roligt värre hade vi;)




Hmm hur ska de vara nu då?

Tur att inte Stefan är lika kort som jag;)

Måste dricka mycket vatten när de är varmt!

Våra bus grabbar:)

Roligt att hoppa

Pontus


Fullt ös var de på fredag och Martin Sebastian komma och lekte och hoppade sen på kvällen grilla vi m Jon Lena och dreas två barn Carolin och Sebastian så då var de fullt hus.

Lena och jag drack min smirnoff lime men de var lite med en flaska kan jag säga hahah. sen gick vi till den lokala puben(läs mina föräldrar) och drack koskenkorva och absolut citron:)

Jag mådde bra lite lagom lullig hahah Men Lena mådde inte så bra inte dagen efter heller tydligen..så kan de gå.

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0