Längesen

Som vanligt så är de längesen jag skrev här!! skulle kunna skriva om alla dagar vad vi gjort mm men orkar inte.delar med mig av en del bilder ist. Med en stor blandning.


Ego

Bara att klyva (lukas är oxå med på ett hörn)

Mera ved som ska kapas och klyvas

All veden slängde jag in i vedboden(fjol årets ved, har ju börjat redan som ni ser

Klart! veden är borta.

Pappa och Stefan kapar ved
Tack snälla pappa för att du hjälper oss:)

Landet förre

Efter här har vi satt Potatis (bara för barnens skull så dom får vara med och se hur potatis växer) får se om de går att äta några sen:)

Glad fis

Gatans skönhet:)

per hjälper till att klyva. och i bakgrunden ser vi vår snälla granne p-o som hjälper oss att klyva:)

Förrutom röran på altan så är de blommorna jag vill visa:)

Blommor som jag fick av svärmor:)

Pontus blivande flickvän får homom på fall;)hihi

Kommentarer
Postat av: Carolin

vilket gulligt par^^

2009-05-22 @ 14:22:32
URL: http://caroliiin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0