Påkörd!!

Igår blev Lukas påkörd av en bil..vi har väntat på de för han har ingen respekt alls för bilar.Hon som körde på han var lite chockad och ville att vi skulle ringa när vi hittat honom igen för han sprang iväg.

Vi ropa och letade för katter springer ju iväg och dör eller reparerar sig i 2v innan dom kommer hem.
Men jag ville hitta honom ifall han var svårt skadad så han inte skulle lida.Men nånstanns så tänkte jag att han är inte som andra katter(äter ödlor och huggormar) så han lever nog..jo då när vi kom hem igen så satt han på bron och väntade hihi lite öm bak och haltade lite. men efter lite vila och mat så var han bra igen.
Nu HOPPAS vi att han har lärt sig nåt!! Men jag tvivlar.

Jag ringde till tanten som kört på honom och hon ville betala halva vet kostnaden!!! inte många skulle erbjuda sig de. men vi sa att han mådde bra mm men hon funderade över inre bldningar,men jag lugnade henne och sa att han hade inte de för då skulle han inte ha ätit två gånger och vellat gå ut igen..

Så snällt att hon lämnade nr mm. De sa jag till henne oxå men de tyckte hon var självklart..





Vi älskar dig Lukas!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Tur att han är okej! Han är ju så go den lille busen! :)

2009-05-30 @ 21:26:56
URL: http://kattiz.se
Postat av: Lisa

Å vilken tur att han klarade sig... han är ju så söt och go!

vi får verkligen hoppas att han lärde sig nåt av detta nu.

Kram till dig, och en kram till lukas

2009-06-01 @ 09:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0